luni, 28 mai 2012

Cum sa ma cheme?

Buna tuturor,


Eu sunt un catel simpatic si mi-am gasit o noua familie,pe noua mea mama o cheama Ana...Imi place mult la ei,ma iubesc si ma rasfata.

Insa e o problema:mama nu prea stie cum sa ma strige!Pe mine nu ma deranjeaza asa mult,e suficient sa o vad,sa intinda bratele spre mine si eu stiu ce am de facut...dar haideti sa ii facem pe plac,va rog!
Ca sa va fie mai usor sa va decideti am sa va spun mai multe despre mine:sunt baiat(asa zice mama),am in jur de o luna si sunt negru cu pete albe-mama zice ca seman cu un ursulet Panda,ce o mai fi si aia?
Momentan nu fac altceva decat sa mananc,sa dorm si sa ma joc...Dar ce,voi oamenii faceti mai multe la 7 luni?!Ca am inteles ca noi,cateii imbatranim de 7 ori mai repede ca voi...offf,viata de caine!

Sunteti curios sa ma vedeti?Pai ia sa vedeti ce poze mi-a facut mama! 



























Ei,ce spuneti?Sunt frumusel?Ce nume credeti ca mi se potriveste?

2 comentarii:

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.