joi, 17 mai 2012

Gustare sanatoasa

Dragele mele,

Orice medic nutritionist recomanda un orar format din 3 mese principale si 2 gustari asta pentru a evita sa ne ingrasam si sa stocam elemente complet inutile organismului nostru...

Iar cand vine vorba de gustari,cele mai recomandate sunt fructele si iaurturile!
Eu va propun o gustare foarte "aromata": capsune!






Imi plac foarte mult,iar fetita mea le adora!Am mare noroc ca nu este alergica,am inteles ca sunt printre cele mai alergene fructe...
Noi le-am papat asa cum le vedeti,daca adaugati zahar-cum fac multe persoane-adio silueta!

Astea din imagine ni le-a cumparat sotul meu-care ne rasfata,n-am ce zice-dar avem si in curte cateva.Sunt micute,dar naturale 100%!
Am surprins si prima noastra capsuna pe anul asta...cam timida mititica...




Daca nu v-am facut pofta doar privindu-le,poate va conving calitatile fructului:

Capsunele contin 89% apă, 7% hidraţi de carbon, 8% zaharuri, vitamine (A, B1, B2, B6, C, E, PP, K) şi minerale (sodiu, potasiu, mangan, cupru, fier, calciu, fosfor, sulf, siliciu).E bine pentru un fruct asa mic,nu?
Capsunele tonifica, remineralizeaza organismul si incetinesc procesul de imbatranire datorita vitaminei C.Totodata ajuta la eliminarea acidului uric, a toxinelor si a excesului de colesterol din corp.
 Sa va mai spun?Au efect laxativ(daca sunt coapte bine), previn insomniile si ajuta in tratarea asteniilor (au fier)...
Sunt recomandate cure cu capsune in diferite afectiuni:afectiuni renale, reumatism, ateroscleroza, guta, varice, intoxicatii alcoolice sau cu tutun, tuberculoza, insuficienta hepatica, litiaza biliara,dischinezii biliare,hipertensiune...

Va recomand o masca hidratanta si cu efect antirid: puneti la blender o cescuta de capsune,o cescuta de iaurt si o lingura de miere.Lasati sa actioneze 7-8 minute.

4 comentarii:

  1. Continutul de elagitanin din capsuni a fost asociat cu un risc mai mic de deces cauzat de cancer. Rezultatele unui studiu efectuat pe un grup de 1.000 de batrani au clasat capsunile pe locul 1 dintre 8 alimente care ajuta la evitarea decesului cauzat de cancer. Persoanele care consuma capsuni in mod regulat prezinta un risc de trei ori mai mic de a face cancer fata de ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru completari!Am nevoie de feedback-ul vostru!

      Ștergere
  2. Stiati ca : Capsunile ajuta la combaterea bolilor de inima, infarcturilor si bolii Alzheimer?

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.