vineri, 25 mai 2012

Pizza de casa

V-am invitat zilele trecute pe pagina de Facebook la o felie de pizza facuta de mine.Ma gandeam ca poate vreti sa o incercati si voi,asa ca va dau si reteta:

Ingrediente(pentru un aluat pentru tava de aragaz): 1 ou,un pahar de lapte(cam 150-200 ml),1/2 cub de drojdie,un pahar de bere,sare,faina cat cuprinde


Mod de pregatire:
-se face mai intai maiaua din drojdie si lapte caldut
-in vasul de framantat se adauga putina faina(se face ca un crater) in care se pun oul,maiaua,sare si berea.Se framanta bine si se adauga treptat faina pana se ajunge la consistenta dorita.
-se lasa putin aluatul sa se odihneasca,apoi se intinde,se tapeteaza tava cu faina si se asaza blatul
-toppingul e dupa preferinta,va spun ce am pus eu la cea din imagine: sos de rosii,am ras cascaval,apoi am pus ciuperci,ardei gras rosu,carnati,bacon,masline,apoi am mai ras niste cascaval deasupra.
La cuptor nu stiu cat sa va spun,depinde de cuptorul vostru,la mine a fost gata in 20 minute.

Asa arata gata de introdus la cuptor:



Si asa arata gata de introdus...in gura:




Spor la bucatarit si la mancat!

11 comentarii:

  1. yamyyyy! ce pofta mi ai facut!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine si sunt sigura ca si gustul este pe masura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim,cred ca a fost delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,fetelor,este delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar merge de minune o pizza acum,chiar daca este cam tarziu pt ea,ati incercat vreodata sa faceti pizza la tigaie?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cerealecopii1/24/2013

    pot sa iti fac concurenta cu o pizza de casa ca la Iasi ???

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana Naghi1/26/2013

    tulai, Doamne! Cum arata!

    RăspundețiȘtergere
  8. ma apus si eu sa fac...o sa incerc o varianta de post sa vad daca imi iese

    RăspundețiȘtergere
  9. De la sef de pizzerie ...trebuie incercata reteta !!Mie nu mi prea iese blatul cum vreau:P

    RăspundețiȘtergere
  10. geanina5/24/2013

    arata deliciosssssss!

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.