luni, 11 iunie 2012

Citesc cu placere...pe deby.ro

De curand am descoperit-o pe Aniela.Cum care Aniela?!Aniela Deby,o puteti descoperi si voi aici .
Si eu am un blog si stiu ca suntem multi in "bransa" asta,asa ca trebuie sa fii original,sa aduci acel "ceva" care sa te deosebeasca de restul...si care sa iti aduca prieteni fideli.Eu una stiu cat de greu e sa faci asta,dar sunt la inceput si invat din mers...

Sa revenim la Aniela!De ce imi place(sincer?) de ea?Pentru ca e sincera,are simtul umorului si ti-o spune verde-n fata!Intr-o lume tot mai ipocrita e de apreciat o persoana care scrie ce-i trece prin cap si suflet,fara artificii,floricele si briz-brizuri!

Daca v-ati cam plictisit doar de cosmetice si vreti sa mai cititi si despre altceva,atunci treceti-i pragul Anielei!Eu am facut-o si ma bucur.In oricare articol din cele 6 categorii am descoperit un stil personal inconfundabil,o ironie subtila(uneori),o inteligenta ascutita!Si mai presus de orice,am simtit ca imi "vorbeste" ca unei prietene,nu ca a inca "uneia din lista"...E mare lucru,pana la urma asta vrem noi cei care avem o pagina,nu?Sa ne cladim o comunitate,ca intre prieteni,sa impartasim intre noi diverse...

Va recomand cu mare drag site-ul deby.ro!

4 comentarii:

  1. Iti urez succes la concurs!!!
    Nu comentez mai mult pentru ca fac parte din juriu. :-P
    Incearca sa scoti chestia aia de verificare, nu iti foloseste la nimic, iar pe noi ne enrveaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult cum gandesti,se pot lega prietenii frumoase intre noi,in primul rand suntem femei,mame,sotii si vrem sa aflam cat mai mult sfaturi,idei,lucruri,aici este locul ideal de a ne aduna si povesti,impartasi anumite chesti care ne-au placut,ne-au ajutat sau poate chiar ne-au facut rau in viata,asa putem spune mai departe si preveni alte persoane.Eu cred in prietenia pe internet,asa mi-am cunoscut si sotul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cred si eu...altfel nu am avea ca sa cautam aici sa pierdem timpul,nu?

      Ștergere
  3. Ai foarte mare dreptate Ana!

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.