marți, 26 iunie 2012

Din seria "Haina il face pe om"...

Tricoul este ,cred eu,cel mai folosit obiect vestimentar!Este lejer si usor de combinat pentru a forma o tinuta.Daca are si un mesaj de transmis,cu atat mai bine.Si daca vrei sa atragi atentia-asta pentru ca esti o persoana indrazneata,care stie ce vrea si nu se sfieste sa o arate-atunci e musai sa porti un tricou cu un mesajul potrivit.

Cam cate tricouri are o persoana?Muuulte,daca vorbim despre mine...Eu nu ma imbrac sofisticat decat la nunti,botezuri,cumetrii....in rest,tricouri si jeans sau pantaloni sport,dupa caz.

Va arat tricoul meu preferat:








Ma reprezinta ca blogger si ca om: uneori lucrurile tind sa fie gri,dar eu ma zbat ca o lupoaica sa le transform intr-unele roz(se si vede maaaare initiala mea roz....).Sunt o perfectionista,sunt la inceput cu blogul si am multe de invatat pana sa ajung la "high performance".Nu sunt o persoana exagerat de superstitioasa,desi de ceva vreme cred cu tarie ca cifra 13 imi aduce noroc,nicidecum ghinion.
Tricoul il face pe blogger!Ei bine,da,tricoul asta imi spune povestea!

Voi purtati tricouri,nu-i asa? Aveti vreunul care sa va reprezinte?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.