miercuri, 20 iunie 2012

Rasfat apicosmetic la dus de la Complexul Apicol

Am avut onoarea de a ma afla printre bloggerii selectionati pentru testarea noilor geluri de dus lansate de Complexul Apicol Veceslav Harnaj!Ma bucur nespus si le multumesc pe aceasta cale!

O scurta prezentare a produselor:
Produsele pastreaza retetele originale si ingrediente 100% naturale fara conservanti si parabeni. Culoarea tuturor produselor este data obtinuta doar din pigmentii naturali ai ingredientelor naturale..

Iata cele 2 geluri pe care mi le-am ales eu:
-Apidermaliv - Rasfat apicosmetic pentru dus cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea
-Floral-Rasfat apicosmetic pentru dus cu propolis si ulei de samburi de struguri.



Sa le luam pe rand:

1.Apidermaliv

Descrierea producatorului :
Gelul de dus Apidermaliv rasfata delicat pielea datorita combinatiei de ulei de masline, unt de shea si laptisor de matca. Uleiul de masline hraneste in profunzime pielea mentinand-o supla si elastica, im timp ce untul de shea repara pielea ranita si intensifica circulatia. Laptisorul de matca, untul de shea si uleiul de masline sunt un rasfat regal pentru pielea corpului. 
Este prezentat intr-un flacon de 250 ml,costa 12 ron si il puteti achizitiona de aici.



Parerea mea despre el:
-respecta promisiunea unei hidratari profunde!Intr-adevar,pielea ramane moale si catifelata,iti face placere sa o mangai
-face suficienta spuma,nici prea multa,nici deloc
-mirosul imi place,dar mi-ar fi placut sa fie mai pronuntat,insa pana la urma el trebuie sa hidtareze-si o face cu succes-daca vreau parfum,folosesc unul...

2.Floral

Descrierea producatorului:
Proprietatile antibacteriene si antimicotice ale propolisului s-au intalnit cu beneficiile uleiului de samburi de struguri si extractului de portocale in rasfatul apicosmetic pentru dus Floral. Gelul de dus Floral lasa o senzatie de prospetime si curatenie a pielii corpului datorita beneficiilor combinatiei de propolis cu ulei de samburi de struguri.
Flaconul de 250 ml costa 13 ron si il puteti cumpara de aici.


Parerea mea este ca:
-hidrateaza si lasa acea placuta senzatie de prospetime dupa utilizare
-la fel ca si Apidermaliv,face suficienta spuma
-imi place mai mult mirosul lui,parca e putin mai pronuntat

In concluzie,gelurile de dus de la Complexul Apicol hidrateaza,intens,au un miros discret si lasa o piele moale si catifelata.Pretul este unul bun si accesibil,eu zic ca este la indemana oricui.Un rasfat accesibil!

Vi le recomand cu drag!Le-ati incercat pana acum?Care v-ar tenta?

9 comentarii:

  1. Foarte bune produsele de la ei.Si preturile mici comparativ cu calitatea produselor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este,daca tinem cont ca sunt produse bune!

      Ștergere
  2. nu le'am incercat pana acum..dar daca ar fi sa folosesc, cred ca as opta pt gelul Apidermaliv, avand din pct meu de vedere un miros mai placut pt mine :d si de asemenea, au un pret f bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mirosul este unul discret,miroase a "natura", a miere...

      Ștergere
  3. Am comandat si eu gelul de dus Floramin.abia astept sa il folosesc.imi plac mult produsele cu miere

    RăspundețiȘtergere
  4. nu le-am incercat pana acum,par sa aibe preturi acceptabile si cred ca sunt si calitative,cred ca mi-ar place sa il incerc pe cel Floral sau de ce nu pe amandoua,asa imi dau seama care mi-ar placea mai mult

    RăspundețiȘtergere
  5. doar ce le-am primit si eu pe ale mele ,de abia astept sa le incerc, sunt niste produse care imi plac,mai ales ca sunt romanesti, am si o crema minunata de la ei pt ten mix!
    Sa le folosesti cu placere draga mea, si rasfat minunat :P poopik

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.