vineri, 29 iunie 2012

REVIEW Sapun Lichid Avena

Dupa cum va spuneam,am primit spre testare produse de la Triodeluxe.Inca o data le multumesc!

Primul produs pentru care nu mi-a luat mult timp sa imi formez o parere este sapunul lichid Avena din gama Anian.De fapt vorbim de o crema de sapun,pentru ca "crema de jabon" asta inseamna...Si inca de la prima utilizare mi-am dat seama ca asa e,are o consistenta cremoasa,placuta.

Mai intai va spun descrierea oficiala:

Conţine extract de ovăz şi ingrediente naturale utilizabil pentru orice tip de piele în special pentru pielea sensibilă şi delicată. Conţine extras de cocos, aloe vera.



Cum va spuneam mai sus,nu mi-a luat mult sa imi fac o parere:mi-a placut de la prima utilizare!Miroase divin,este un miros delicat si suav,dar persistent.Nu ma abtin sa imi miros mainile de cateva ori dupa fiecare utilizare!Cu siguranta parerea mea este atat de buna pentru ca ador cocosul,iar aloe vera completeaza aroma delicata...

Imi mai place si ca face multa spuma,ador sa ma joc cu mainile pline de spuma,voua nu va place sa faceti asta?Si chiar si dupa limpezire ramane acea senzatie de parca inca m-as juca...asta pentru ca aceasta crema de sapun lichid hidrateaza intens pielea mainilor,lasand-o placuta la atingere,dar si frumos parfumata.

Am vrut sa stiu mai multe si m-am documentat,ca sa va convingsi pe voi de calitatile produsului"

-Ovazul- planta originara din Europa Orientala - prezinta proprietati calmante, emoliente si hidrateaza pielea
-Cocosul - reprezinta un excelent hidratant pentru pielea uscata,in plus confera aroma placuta si delicata
-Aloe vera sustine in mod activ hidratarea pielii si ajuta la protejarea impotriva radicalilor liberi.

Cu asa ingrediente active e de inteles calitatea produsului reiesita din hidratarea de durata!

Si am ajuns si la aspectul financiar:costa 14 ron pentru 500ml de produs.Eu zic ca este un excelent raport intre pret si calitate/cantitate! Este un pret accesibil si castigam astfel pe 2 fronturi:o ingrijire de calitate pe bani putini!

Concluzia mea este urmatoarea:nu stati pe ganduri daca va trece prin minte sa il achizitionati!Il puteti comanda aici.Face parte din categoria produselor pe care o data ce le incerci,nu mai renunti la ele!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.