duminică, 17 iunie 2012

Vara asta hai la mare!

Eeei,in sfarsit avem zile de vara!Le-am asteptat,ce-i drept!Termometrul imi repeta obsesiv:HAI LA MARE!Ma prefac ca nu il aud,dar nu imi da pace...

Cred ca pana la urma fac eu cumva si dau o fuga pe litoral!Ceva rapid,neplanificat,ca asa e mai frumos,nu?Imi iau intr-un rucsac costumul de baie,un prosop si 2-3 tzoale,ca doar nu ma mut de acasa!
Imi place mult balaceala,ce,voua nu?Si am nevoie urgenta de o vacanta,asta e clar!

Am o mica problema,totusi:nu ma decid ce costum de baie sa fie!

Sa fie asta?


...sau asta?


Voi ce spuneti?Voua ce tip de costume de baie va place?
 

8 comentarii:

  1. mie imi place cel albastru,e superb si ca culoare si ca model

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu tot spre cel albastru parca inclin

      Ștergere
  2. Imi place modelul celui albastru, desi nu ma innebunesc dupa culoare :-) Oricare va fi , sigur iti va sta super pe un bronz misto si balaceala va fi maxima! Distractie placuta atunci ! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am aproape la fel ca ala primu', numai ca este cu negru si alb

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi place primul, acum depinde ce fel de cupa ti se potriveste

    RăspundețiȘtergere
  5. pastreaza tu costumul si da-mi mie corpul lui "asta" care il poarta :))

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.