miercuri, 25 iulie 2012

Concurs Kabea&Ana Naghi


Dragele mele,stiti bine cat de mult apreciez eu oamenii care chiar au un talent si fac ceva frumos care sa ne bucure pe noi!Unul dintre acesti oameni este Beatrice care detine Kabea.Eu nu incetez sa ma minunez de ce iese din manutele ei pricepute!
Si pentru ca ea este o draguta pana la capat,s-a gandit sa faca fericit pe cineva.Asa ca punem la bataie “o minunatie” de premiu!Ce sa fie oare?Voi sa imi spuneti asta!



Iata ce aveti de facut:
  1. Sa dati LIKE(obligatoriu) paginilor de facebook KABEA si Ana Naghi 
  2. Sa urmariti prin GFC blogurile noastre: KABEA si Ana Naghi
  3. Sa dati Share public pe facebook concursului(obligatoriu)
  4. Sa lasati in comentariu numele de facebook cu care ati dat LIKE paginilor, numele de GFC cu care urmariti blogurile(daca aveti conturi si le urmariti), linkul cu share, sa imi spuneti  ce credeti ca se afla un poza si cui ii sunt destinate produsele(obligatoriu)
Important!
-Cine va ghici ce se afla in poza va primi o sansa in plus la tragerea la sorti
- Castigatoarea va trebui sa scrie un review dupa folosirea produselor,altfel nu va mai avea drept de participare la niciun concurs Kabea si nici la urmatorul concurs pe care il voi organiza eu!!!Review-ul il scrieti cum va pricepeti voi,nu sunt pretentii,dar Beatrice are nevoie de feedback,pentru ca asa este corect!Si niciuna dintre noi nu am vrea sa facem asta,asa ca rugam castigatoarea sa fie corecta!

Perioada de desfasurare a concursului: 25 iulie-5 august,urmand sa anunt castigatoarea(aleasa cu random.org) pe 6 august.Va pup!

Felicitari-Mary Anton!Astept datele tale de contact pe adresa ana_s_naghi@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.