vineri, 6 iulie 2012

Gel racoritor pentru picioare TITANIA

 Dragii mei,ma laudam zilele trecute cu produsele Titania primite de la Apollo Mod si va spuneam cat de nerabdatoare sunt sa le incerc!Multumesc Apollo Mod!



Primul pe care abia asteptam sa il folosesc a fost gelul racoritor.Pe asa canicula e lesne de inteles alegerea mea...Mai intai va spun ce zice ambalajul:

Racoreste, improspateaza si revitalizeaza talpile si gambele obosite. 
Reduce umflaturile si senzatia de arsura.
Ingrediente active: mentol, ulei mentolat, alcool.
Mod de folosire: Aplicati crema pe pielea curata si masati usor.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.


 Mi-am spalat temeinic piciorusele si am aplicat gelul,apoi am masat cu rabdare .Nu stiam la ce sa ma astept.Dupa cateva momente-cat i-a luat gelului sa patrunda in piele-am simtit imediat o senzatie de fresh,parca cineva imi aplica cuburi de gheata pe picioare!Am zis wow,e incredibil!De cate ori nu vi s-a intamplat sa aveti anumite asteptari de la un produs si sa nu se apropie?!Ei bine,gelul racoritor Titania nu numai ca s-a apropiat,dar mi-a depasit cu mult asteptarile!Dragele mele,chiar face ceea ce promite:racoreste instantaneu si mult timp dupa ce l-ati aplicat se mentine aceasta senzatie,plus ca va veti simti picioarele usoare ca un fulg,dispare acea senzatie de greutate cauzata de efortul si oboseala de peste zi...Practic,pentru ca l-am aplicat seara,asa am adormit,cu aceasta senzatie placuta...

Ceea ce as vrea eu sa va atentionez:nu aplicati daca aveti rani la picioare si va mai dau un pont ca sa nu patiti ca mine la prima utilizare:aplicati putin gel direct pe picior din tub si masati folosindu-va doar de degetele de la maini.De ce?Pentru ca gelul actioneaza la nivelul vaselor de sange,practic asa racoreste,iar cum in podul palmei avem nenumarate vase de sange veti avea aceeasi senzatie si la maini si e mai ciudat putin...cum v-am spus-actioneaza puternic!Daca tineti cont de ce v-am spus veti avea parte de o experienta foarte placuta!

Gelul este intr-un tub de 75 ml ,se gaseste in supermarketuri(distribuit de Apollo Mod) si costa cam 12 ron(11.70 ron-pret recomandat).Credeti-ma ca il veti mai folosi,va fi si pe urmatoarea voastra lista de cumparaturi!

Voi ati folosit pana acum gelul racoritor Titania?Dar v-ar tenta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.