duminică, 8 iulie 2012

Informatii despre Platforma E-Commerce SilkWeb

De ceva vreme ma bate gandul sa imi fac un magazin online...la modul cel mai serios,adica nu o joaca de copil....am pus pe hartie cam ce ar presupune o astfel de investitie.Si m-am gandit cat de important este modul de prezentare...stiti voi,ca un cadou frumos impachetat.Asa ca am cautat sa aflu mai multe despre ce inseamna o platforma de magazine online si cum m-ar putea ajuta in ceea ce mi-am propus eu.Atentia mea s-a oprit asupra platformei Silk Web .



Nu prea ma pricep eu la partea tehnica,dar chiar si daca m-as fi priceput,e clar ca atunci cand vrei ceva de calitate trebuie sa apelezi la profesionisti.Pentru mine conteaza mult experienta,iar SilkWeb sunt pe piata din 2005,deci 7 ani de experienta inseamna ceva...Si mai stiu ca un client multumit e cea mai buna reclama!Am vazut pe site marturiile clientilor multumniti de serviciile SilkWeb.Comteaza mult sa stii ca cei care au ales sa lucreze cu ei au fost multumiti!Si vorbim de un portofoliu care include nume importante,cum ar fi,de exemplu Selgros...

Marturisesc ca mai am multe de invatat despre ce presupune o afacere online,de exemplu cu ajutorul SilkWeb am invatat ce inseamna SEO.Este vorba despre un serviciu care m-ar ajuta ca potentialii clienti sa ma gaseasca mai usor pe internet,magazinul meu fiind pe primele pagini care se deschid...frumos,nu?adica platforma e-commerce ma face cunoscut prin serviciul SEO si remarcat printr-un aspect profesionist,iar eu mi-as vedea linistita de treaba mea privind stocurile,comenzile,livrarile...tot ce presupune un magazin online.

Puteti vedea in filmuletul urmator modul de afisare al diferitelor rapoarte din magazinul clientului:



Consider ca este un ajutor real!Sunt unele lucruri cum spuneam pe care trebuie sa le lasi in mana profesionistilor.Asa mi-as putea concentra atentia pe partile mai putin tehnice ale afacerii.

Pe voi v-a tentat vreodata ideea unui magazin online?Daca raspunsul este afirmativ,atunci am o veste foarte buna: Ai 10% reducere pentru serviciile SILKWEB daca atunci cand trimiti cererea de oferta folosesti adresa blogului meu.

Curaj,fa ceea ce iti doresti!Succes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.