miercuri, 11 iulie 2012

Lumea intr-o floare

Dragele mele,

multe dintre voi cred ca si-au format o parere despre mine-una buna,sper eu!Asa cum spune si profilul meu de pe blog,sunt un om care se bucura de tot ce e frumos.Si pentru mine nimic nu este marunt,atata timp cat ma face sa zambesc,e important!

Imi plac foarte mult florile-ca sunt din curte sau sau salbatice,nu conteaza.Ele imi aduc intotdeauna zambetul pe buze si imi reamintesc ca lumea are si parti frumoase-tot mai putine ce-i drept!

Iata si o poezie de Adrian Paunescu ce imi place mult:


Acum va las cu cateva imagini surprinse de mine prin gradini...






























Ce parere aveti,va plac?Cred ca as umple multe pagini cu flori,le ador!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.