marți, 17 iulie 2012

Minunatiile mele de la Vegis.ro

Dragele mele,va povesteam cu maxima incantare de coletul primit de la Vegis.Am si motive sa fiu bucuroasa,am primit produse cu care voi incerca retete noi,deosebite!

Imi place tare mult motto-ul magazinului:"Alergam dupa fericire pana departe, fie pe mare, fie pe uscat; dar fericirea e aici, aproape". - Horatiu 
Si asa si este,natura ne ofera cela mai bune resurse,concept promovat prin produsele 100% naturale.

Iata si produsele primite:



O sa vi le arat pe fiecare parte la momentul potrivit.
Chiar daca eu am optat pentru condimente/produse alimentare,gama Vegis.ro este mult mai variata!Aici gasiti:

-Alimentare
-Ceaiuri
-Cosmetice
-Detergenti
-Relaxare
-Remedii
-Suplimente
-Slabire si modelare
-Acnee-tratamente
-Protectie solara
-Carti

Cele peste 3000 de produse originale din stoc,promotiile permanente si preturile la pret de producator sunt cateva dintre motivele pentru care merita sa iti faci cumparaturile pe Vegis.ro !

Stati pe aproape,Vegis s-a gandit si la cititoarele mele fidele!Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.