marți, 14 august 2012

Cartile...niciodata prea multe

De ceva vreme,desi sunt foarte ocupata,incerc sa caut cat mai multe bloguri si site-uri care au legatura cu subiectul "carti".Am si eu o dambla...Imi place sa citesc,dar si sa aflu alte pareri,fie despre cartile pe care eu le-am citit,fie despre altele pe care nu le-am citit inca,recenziile avand rolul de a ma face sa imi doresc sa citesc o carte.Si imi plac mai multe bloguri pe care le-am gasit.Unele sunt chiar foarte interesante.

 Unul dintre aceste bloguri este Biblioteca Prafuita.Foarte inspirat titlu!Puteti citi despre carti,dar va si puteti implica voi insiva,nu e musai sa fiti cititori pasivi,puteti fi colaboratori chiar.






Gasiti lucruri interesante despre carti(tiparite,utile,de poezii,erotice,ebooks,etc),versuri,arta si nu numai.E imposibil sa nu gasiti ceva care sa va placa!
Si cum tuturor ne plac concursurile-nu-i asa?-pe Biblioteca Prafuita gasiti un concurs foarte interesant!
Înscrie-te la concurs printr-un like la pagina oficiala Facebook Biblioteca Prăfuită şi primeşti bonus 2 cărţi electronice!In plus,daca sustii Biblioteca si/sau le spui si prietenilor tai des[re concurs,poti castiga premiul de 10 cărţi .Super,nu?Multa bafta tuturor!

Va invit cu drag sa treceti pragul Bibliotecii si nu uitati sa va inscrieti si la concurs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.