luni, 20 august 2012

Concurs ImaginariumBox&Ana Naghi

Dragele mele,

v-am promis ca va voi multumi pentru cele peste 10000 de vizite pe blog si ma tin de cuvant.Asa ca impreuna cu ImaginariumBox organizez un concurs tare drag mie,pentru ca ador premiul oferit!

ImaginariumBox fac parte din cateoria oamenilor pe care ii respect si admir pentru talentul deosebit!Dintre minunatiile pe care ImaginariumBox le creeaza amintesc:
-jurnale,carnetele si cutii de bijuterii
-coliere
-bratari
-pandative

Toate sunt superbe,insa eu m-am indragostit iremediabil de jurnale!Mi-amintesc de vremurile de demult,cu cavaleri si domnite…Si chiar daca traim vremuri moderne(prea moderne,as spune eu!),mi se pare un lucru foarte frumos sa pastrezi un jurnal!Iar daca arata si atat de splendid,cu atat mai mult!Eu una intentionez sa scriu intr-un jurnal sentimentele si trairile de cand am devenit mamica si sa i-l daruiesc Emei cand va deveni si ea mama…



Pentru a castiga un superb jurnal creat special de ImaginariumBox pentru acest concurs(cel din imagine) trebuie sa respecti urmatorii pasi:

1.Dai like paginii sponsorului aici si paginii mele de facebook aici

2.Share public concurului pe pagina ta de facebook.

3.Ma urmaresti prin gfc

4.Lasi un comentariu cu numele gfc,numele facebook si link-ul catre share-ul tau.

Acesti pasi sunt obligatorii.Nerespectarea cerintelor duce la descalificare!

Pentru o sansa in plus la tragerea la sorti,dai like profilului ImaginariumBox pe Breslo(cu precizarea ca in cateva zile contul se va reactiva pe Breslo,in momentul de fata se opereaza modificari).oti urma pasii obligatorii,iar daca vrei si sansa in plus,adaugi ulterior o completare la comentariul tau initial.

Perioada de desfasurare: 20 august-3 septembrie,urmand ca pe 4 septembrie sa afisez castigatorul ales cu random.org.Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.