vineri, 28 septembrie 2012

Magazin online de haine de dama

A venit toamna si musai trebuie sa ne innoim cat de cat garderoba,nu?Eu una nu investesc in multe haine,ci mai degraba in cateva si bune.

Am descoperit recent magazinul destinat femeilor Urban Ones si am"rasfoit" oferta sa vad ce ma tenteaza.Asa ca am facut o listuta,sper sa nu ma uite Mosul anul acesta,pentru ca am fost cuminte!


In primul rand am nevoie de niste blugi de dama,evident :)Sunt mama si alerg non-stop,iar comoditatea e cuvantul de baza al garderobei mele.Iata si modelul meu preferat,mi se pare ca o pot asorta cu multe:


 Urmatoarele pe lista sunt bluzele.Eu prefer genul curat si simplu cand vine vorba de haine,in general,nu doar de bluzite.Asa ca este lesne de inteles de ce le prefer pe acestea:





                                                                si




Momentan cam asta e pe lista,insa daca pe voi va tenteaza si altceva,aveti la dispozitie si alte hainute: bolero-uri,cardigane,costume,fuste,paltoane,pulovere,sacouri,camasi,colanti,costume de baie,jachete,pantaloni si rochii.Iar pe langa haine,gasiti si incaltaminte si accesorii.Super,nu?

Avantajul magazinelor online e ca nu trebuie sa te deplasezi pana la ele,vin ele la tine :)Comanda pe Urban Ones se plaseaza foarte usor,preturile afisate includ TVA(eu nu am fost atenta o data si apoi nu stiam de ce platesc mai mult...).Toate produsele sunt livrate prin curier,taxa de livrare fiind de 19 lei.

Voua ce hainute va fac cu ochiul de pe site?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.