duminică, 9 septembrie 2012

Produsele Avon Baby

Dupa cum stiti,am avut placere sa ma numar printre cele 300 de ambasadoare Avon Baby,asa ca printesa mea Ema a primit cele 2 produse,dar si mami a fost rasfatata cu un unt de corp.
Am avut aceasta oportunitate gratie inscrierii la concursul organizat de  ScoalaMamelor . Si de data aceasta fetita mea a fost norocoasa,stiu sigur ca este un copil tare norocos! :)

Cadourile pe care le-am primit: pentru Ema un gel de dus si sampon fara lacrimi si un ulei calmant pentru corp, iar pentru mine o crema de corp de la Planet SPA(cu unt de shea si trufe de ciocolata,iti vine sa il papi)



1.Gelul de dus pentru corp si sampon fara lacrimi Avon Baby
Produsul este prezentat intr-un recipient de 250 ml,suficient pentru ceva timp de rasfat.Imi place ca il poti folosi foarte usor datorita formei de , lucru ce impiedica alunecarea in mainile ude ale lui mami :)
Gelul are un miros discret,foarte placut si imi pace la nebunie ca nu face multa spuma,e usor de limpezit.Spun asta pentru ca Emei nici acum nu ii place spuma,chiar daca nu ii irita ochisorii.
Avantajul acetsui produs este ca speli copilul atat pe cap, cat si pe corp ,nu e nevoie sa folosesti 2 produse.Pielea ramane catifelata si discret parfumata,iar parul moale si placut la atingere.

2.Uleiul calmant pentru corp Avon Baby
Uleiul de masaj are acelasi  miros placut si discret.Nu este deloc gras si se absoarbe usor in piele.Mie asta imi convine ca nu tin fetita mult timp dezbracata dupa baie,urasc sa vad ulei pe haine!Si foarte important,pielea ramane vizibil hidratata dupa masaj,un adevarat rasfat!
Ca si gelul 2 in 1 si uleiul este intr-un flacon de 250 ml,suficient pentru o buna perioada de timp!

Ambele produse merita sa fie cumparate,pot spune asta cu mana pe inima.Cand vine vorba de copilasii nostri nu trebuie sa facem compromisuri,in niciun caz.Concluzia este ca ambele produse curata si hidrateaza pielea copilasului,lasand-o catifelata si placut parfumata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.