luni, 1 octombrie 2012

Biroul meu de blogger

Sunt blogger.Asta e "munca" mea de ceva vreme.Imi place ceea ce fac si ca in orice activitate pe lumea asta,conteaza si mediul in care "lucrezi".Vreau-nu vreau,sufrageria mea s-a transformat in biroul meu :)Si ca sa fiu cat se poate de eficienta,am nevoie de ajutor in organizare,altfel nu as gasi nimic din ce imi trebuie.



                                                                       Sursa foto: Mobexpert Office



Cam asa mi-as dori eu sa arate biroul meu,dar abia ce am cumparat casa,amenajarile mai asteapta putin...Insa cu siguranta as alege ceva de calitate pentru biroul meu de acasa!Conteaza designul biroului ca sa ma simt eu bine,dar si functionalitate lui.Am tot mai multe de depozitat,deci,clar am nevoie de spatiu de depozitare.Biroul din imagine este sistemul perfect pentru persoanele care prefera solutii simple, diferite si care cauta atmosfera de lucru ideala,asa spune producatorul si sunt intru totul de acord!


Cum cred ca pe viitor voi munci si mai mult in "domeniu",va trebui cu siguranta sa investesc in amenajarea biroului meu de acasa.Si cum calitatea este importanta pentru mine,voi avea mare grija ce birou aleg.Ca sa fiu multumita de un magazin cu produse pentru birou.acesta trebuie sa imi ofere-pe langa biroul propriu-zis- si elemente de depozitare si accesorii care sa imi permita sa imi personalizez spatiul de lucru.Ca sa arate asa cum vreau eu si sa raspunda nevoilor mele.Si aceste lucruri le-am descoperit cu placere in oferta Mobexpert Office.

Voua ce tipuri de birouri va plac?Puneti accent doar pe design sau si pe functionalitate?



4 comentarii:

  1. FRUMOS , LINI DREPTE DAR PENTRU MINE E PREA TRIST MA DESPRIMA CA NU E PIC DE CULOARE , NU M-AS SIMTI DELOC CONFORTABIL IN EL :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Paun Loredana2/05/2013

    Pun accent in primul rand pe design ...pe urma si pe functionalitate ...un birou , fie ca il ai acasa sau la serviciu trebuie sa fie atat ca aspect placut dar si util...cu multe sertare ...caci o gramada de lucruri ai de pus in el .

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine functionalitatea este baza unui birou , iar desing-ul in plan secundar pentru ca atunci cand lucrez la calculator nici nu ma intereseaza ce culoare sau model are biroul . Important e sa am tot ce imi trebuie la-ndemana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Naghi4/07/2013

    Designul ma intereseaza strict in masura in care vreau sa dea bine cu restul camerei, sa nu para din alta camera :))

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.