luni, 15 octombrie 2012

CAUT LAPTOP BUN! URGENT!

 De ceva vreme lucrez zilnic pe PC,e parte a "meseriei" mele.Dar sunt constienta ca am ramas cam cu un secol in urma,nici mai mult,nici mai putin.Laptopul meu a sucombat,definitiv si irevocabil si au intervenit mereu altele care m-au impiedicat sa il inlocuiesc cu unul nou.Asa ca m-am intors la dragutul meu calculator, mostenire de la bunica...



Insa cum bine stim,daca vrei performanta si ai pretentii,trebuie sa investesti!Asa ca de ceva vreme ma tot uit dupa un laptop care sa aiba acele doua "calitati": bun si la un pret rezonabil(nu spun ieftin,ca m-as contrazice :) Magazinele online si nu numai se intrec in oferte si promotii,dar eu stau linistita,nu ma bucur la orice,sunt atenta ce aleg,musai sa tin cont de mai multi factori inainte sa iau decizia finala!

Atentia mea s-a oprit asupra unui laptop rosu Dell Inspiron N5050 Red,recunosc ca aspectul m-a facut sa ma opresc si sa il studiez,insa am descoperit si caracteristici deloc de neglijat!



 Stiu ca de multe ori avem tendinta de a cumpara un produs colorat si care eventual are si o reclama TV.Eu nu fac asta,dar nu trebuie sa neglijam un nume,un brand deja recunoscut.Iar Dell este un nume greu pe piata de laptopuri de calitate.

Nu ma pricep eu foarte bine la detaliile tehnice,dar stiu ca un procesor Intel Core i3,o diagonala de 15.6 inch,o capacitate HDD de 500 GB,o memorie RAM maxima de 8192 MB,faptul ca are Bluetooth ,bateria cu 6 celule si sistem de operare Ubuntu fac din Dell Inspiron N5050 Red laptopul potrivit nevoilor mele.

Si cum jucariile fetitei mele au invadat intregul spatiu,cu alte cuvinte casa mea este un depozit de jucarii,eu ma retrag,micuta,intr-un colt.Cu dimensiunile laptopului ales-376 x 260 x 31.52/34.53 mm(W x D x H)-nici ca imi trebuie jumatate de camera!

Culoarea rosie a exteriorului ii da acea nota de originalitate pe care trebuie sa o aiba sa se potriveasca personalitatii mele uneori explozive!Trebuie sa ma reprezinte,sa para al meu!

Cand vorbim de pretul unui device trebuie sa fim corecti si sa tinem cont de producator, performante si de fiabilitate.Stiu ca este criza,dar stii vorba din popor: Sunt prea sarac sa imi permit lucruri ieftine!Mai bine fac o investitie buna si sigura,decat sa dau putini bani si apoi sa tot investesc in el!

Nu este usor sa iti alegi laptopul potrivit,dar trebuie sa stii ce vrei de la el,cat esti dispus sa dai pe el si asa munca de cautare va fi substantial usurata!Spor la cumparaturi!

                              Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.