miercuri, 17 octombrie 2012

Esti Fan Branza?

Alimentatia corespunzatoare este temelia sanatatii noastre.De aceea este foarte imprtant sa avem grija ce mancam!Asa spun medicii si alti oameni mai destepti ca mine.

Dintre alimentele recomandate in orice dieta,as vorbi putin de branzeturi.De ce?Pentru ca imi plac si niciodata nu-s prea multe pentru mine.Veti spune: ce mare branza?Ei bine,nu-i lucru usor sa mananci sanatos in zilele noastre!Si sa iti si placa ce-i sanatos,cu atat mai putin!Preferam sa mancam toate prostiile doar pentru ca ni se pare noua ca-s gustoase...




Oameni buni,e clar: am o pasiune mare pentru branza.O mananc pe paine,o mananc si goala,mai conteaza cum?Telemea,feta,topita, care este cea mai branzoasa branza?Voua care va place mai mult,ca eu una nu pot sa ma decid,imi plac toate!As trai fericita pana la adanci batraneti in Taramul Branzei,unde curg rauri de branza topita,se inalta munti de telemea cat vezi cu ochii,iar pe cer stau cumintei norisori pufosi din crema de branza cu smantana...Mmmmm,o lume pe branza,pardon,pe cinste!Si nu iau cu mine pe Taram pe oricine,frate-frate,dar branza-i pe bani!Vreau ca aici sa fiu cu cei dragi mie si cu cei care merita,nu pe cine n-a facut mare branza la viata lui.Sa fie un taram al oamenilor muncitori,corecti si conditie obligatorie: sa fie fan Branza!

De unde pasiunea mea pentru alimentul asta?E foarte simplu: copilaria mea la tara mi-a oferit o alimentatie zdravana!Branza si laptele sunt pentru mine sinonime cu copilaria,cu casa parinteasca si cu mesele in familie!Doamne,ce vremuri!Cand taia mama o bucata de branza si ne-o impartea alaturi de o paine de casa fierbinte(ca doar nu apuca vreodata sa se raceasca!),cu rosii proaspete si zemoase din gradina pe care le culegeam in poala...Asa masa mai zic si eu.Si eram sanatosi tun si rumeni in obraji cum nu s-a pomenit!

Haideti sa ne intoarcem la obicieuri sanatoase si-cel mai important-sa ne invatam copiii sa aprecieze ceea ce e bun si sanatos!

                           Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.