vineri, 12 octombrie 2012

Mini-giveaway de multumire

Va multumesc din suflet ca imi treceti pragul!Bloguletul meu a avut pana acum peste 20000 de vizite ale prietenilor in 5 luni de viata.Si asta nu poate decat sa ma bucure!

Chiar daca au existat-si sunt sigura ca vor mai exista!!- rautati din partea unora,mesajele voastre m-au linistit: inseamna ca fac binisor ceea ce fac si probabil pe unii ii deranjeaza...:)))Sorry,guys!

Dar pentru ca blogul asta are si niste prieteni pe cinste,merg mai departe,sac!!Si pentru ei voi organiza-dupa posibilitati-mici giveaway-uri.Pentru ca vreau sa multumesc prietenilor mei!Mai bine premii mai micute si mai dese,sa castige cat mai multa lume,ok?


Asadar,iata premiul: 2 carti de colorat+ povestea inclusa(posibil sa mai asez ceva in colet,surpriza :))




Ce va rog?

1.Urmareste-mi blogul prin GFC/
2.Da un like paginii mele de facebook,daca nu e prea mare deranjul :))
3.Share concursului pe facebook sau un mic post pe blogul tau daca vrei.Nu ma supar daca le faci pe amandoua :))))
4.Lasi un comentariu de forma:
               Nume GFC:
               Link share si/sau postare blog: 
               Parerea ta sincera despre blogul meu(ce iti plac/nu iti place,ce domenii de interes pentru
               tine nu am atins,grafica blogului,recomandari,critici,articolul preferat si de ce,orice)

Concursul incepe in momentul postarii lui si se incheie pe 21 octombrie,urmand ca in cel mai scurt timp sa revin cu numele castigatoarei.Si cum unele experiente cu unii sponsori(sa nu ii bagam pe toti in aceeasi oala) mi-au lasat un gust amar,permiteti-mi sa fiu subiectiva si sa renunt la Random.Voi premia cel mai sincer si constructiv comentariu,acela in care voi simti ca persoana chiar ma cunoaste cat de cat,imi citeste blogul si care imi da sfaturi sa il imbunatatesc in mod vizibil.Asa ca fiti sincere!

UPDATE: castigatoarea este Izabella Buftea .Nu am nicio problema cu criticile daca sunt constructive.I-am urmat sfatul si asa a aparut noua infatisare a blogului care va si place,din ce observ.Va multumesc tuturor pentru mesaje!!!
              Astept mesaj privat pe facebook cu datele tale.Felicitari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.