vineri, 19 octombrie 2012

Press to Play cu Playboy VIP!

 E frumos sa visezi!Dar este si mai frumos cand visele se indeplinesc,nu?Suntem fete si trebuie sa recunoastem ca-macar o data in viata-ne-am fi dorit sa ne petrecem o zi alaturi de un barbat celebru!Cine zice nu,de fapt nu recunoaste...

Nu pot spune ca am fost o adolescenta care zbiera si lesina la concerte,dar exista cativa barbati deosebiti cu care as sta la...un pahar de vorba.O sa radeti,dar asta as vrea!Sa vad cum este omul din spatele imaginii comerciale.Daca este doar un chip placut la vedere sau as putea lega o conversatie de minim 30 de minute.Daca este doar un Playboy sau este si un om cu coloana vertebrala...


Asadar,sa zicem...George Clooney.Are un sarm irezistibil,filme bune,n-am ce zice.Si pentru o zi as vrea sa fiu si eu VIP,sa stau la masa cu el la o petrecere exclusivista si sa respir acelasi aer cu oamenii astia.Dar cum sa patrunzi in lumea lui?Eeei,am scenariul pregatit!Cheia care imi va deschide usa catre EL este noul parfum Playboy VIP For Her.



Parfumul este senzual si jucaus!Imi place sa cred ca asa sunt si eu: femeia care stie sa fie cand o vampa in fata careia niciun barbat nu are nicio sansa,cand femeia-copil care se cere protejata de EL.Combinatia perfecta,zic eu,daca reusesti sa gasesti echilibrul intre cele doua!

Se lasa seara,eu ma pregatesc pentru petrecere.Little black dress,pantofi cu toc,plicul si minim de accesorii.Ultimele retusuri si un strop de Playboy VIP.Acum sunt gata.Deschid usa si in fata usii ma asteapta o limuzina imensa.Soferul imi deschide si urc.Inauntru este el...Press to Play! Sa inceapa operatiunea Seductia!Am arma perfecta la indemana!Ne indreptam catre petrecere dar parca nimic nu mai conteaza in seara asta,suntem doar noi doi...In aer pluteste un parfum plin de mister si seductie...e noaptea noastra!

Cum am ajuns sa primesc o limuzina in fata casei?Si pe el asteptandu-ma?Sssst...e secret!Secretul meu!

                              Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.