luni, 8 octombrie 2012

Promisiuni respectate. Din 1999

Multe dintre voi ma cunoasteti bine deja.Si sper ca stiti cat de importante sunt pentru mine promisiunile!Pentru mine o promisiune facuta este lege si o respect intotdeauna!Nu as avea liniste noapte daca nu as face altfel!

Cand a venit vorba de voi si de blogul meu,v-am facut numai promosiuni pe care le-am putut respecta.Si este foarte important sa procedam asa pentru a nu dezamagi oamenii din viata noastra.In vremurile in care traim,promisiunea (si mai ales cea respectata...) este un termen pe cale de disparitie,din pacate...Sunt persoane care fie fug de responsabilitati,fie si le asuma fara sa se gandasca macar o secunda sa le respecte.Oare de ce sunt unii oameni asa?Am evita atatea neplaceri si neintelegeri...


Sunt un om care ofera si cere la randul lui seriozitate.Daca eu imi respect cu sfintenie promisiunea,cer acealasi lucru si de la oamenii cu care am de-a face!Cer prea mult? In momentul de fata sunt atatea magazine online pe piata,in orice domeniu,incat diferenta pentru mine o fac seriozitatea si respectarea promisiunilor facute clientului!


Un magazin online din categoria "asa da" este si Oktal.Lansat pe piata in 1999,Oktal s-a remarcat prin seriozitate,drept dovada este longevitatea lui pe piata si succesul de care se bucura!Nu e greu sa iti dai seama de calitatea magazinului Oktal.Fie ai cumparat deja si stii ca am dreptate,fie au cumparat cunostinte si ti-au spus deja cateva lucruri foarte importante: au comunicat excelent cu firma,au avut parte de o livrare in conditii si timpi de invidiat,preturi fara concurenta la majoritatea produselor!Si daca adaugi si bonusuri atractive si concursuri cu premii tentante,eu zic caai reteta magazinului online ideal!

Se spune ca cea mai buna reclama este un client multumit care-cel mai sigur0iti va aduce si alti clienti prin recomandare.Eu stiu foarte bine ca asa este!Dovada ca oamenii sunt multumiti si revin si recomanda Oktal sunt si cei peste 23.000 de prieteni de pe reteaua de socializare Facebook.Stiti si voi ca daca nu iti place ceva cu adevarat,nu ramai...Iar Oktal isi onoreaza motto-ul: Promisiuni respectate. Din 1999 .Pentru ca un magazin online este dedicat clientilor sai si pentru ei trebuie sa iti respecti promisiunile!

                             Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.