sâmbătă, 6 octombrie 2012

Real-Stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand


A venit toamna,acopera-mi inima cu ceva...as adauga eu si acopera-mi trupul cu ceva.Dar nu cu orice,nu-i asa?O data cu toamna vine si nevoia de a imbogati garderoba.Si prin a imbogati nu ma refer la tone de haine cumparate care apoi zac nepurtate,ci la cateva cumparate "cu cap".

Asa cum va mai spuneam si cu alte ocazii,eu sunt adepta tinutelor in culori pastelate,prefer hainele uni sau in combinatii lejere,deloc obositoare retinei.Eu nu cumpar multe haine,insa imi place sa am acele cateva piese care combinate istet au ca rezultat nenumarate tinute.


Mi-am auto-propus o provocare: sa "rasfoiesc" catalogul virtual Real si sa ma joc putin cu articolele astfel incat sa imi creez niste tinute.

Incep cu incaltarile,pentru ca de multe ori eu ma uit mai intai la pantofii unei persoane.Spun multe...Asadar,am intotdeauna incaltari confortabile in dotare.O mama activa nu poate alerga pe tocuri,asta e clar!Aceste ghetute imi plac,iar daca este vorba de negru,deja nu e nicio problema in crearea tinutei.










Apoi luam o bluzita simpla,poate pe cea roz,sa evitam monotonia,un compleu gri- nici negru,nici tipator- si combinam cu un dres 50 den,poate chiar colorat,pentru un look mai vesel.

Puteti lua ambele bluzite,una neagra,usor de asortat,alta intr-o culoare mai optimista.Iar compleul fie il purtati asa,fie luati doar fustita cu o bluzita.Puneti-va imaginatia la treaba si o sa vedeti ca folosind doar cateva piese vestimentare,veti crea diferite tinute.

Si am mai pus ochii si pe alte hainedin catalogul Real al colectiei de toamna,atat pentru mine,cat si pentru restul familiei..Ceea ce imi place este ca toate hainele prezentate sunt din marca proprie Designers.cu alte cuvinte,design modern,calitate si varietate la preturi avantajoase!

Voi ce spuneti?Calitate pentru orice buzunar,nu-i asa?


                              Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.