marți, 20 noiembrie 2012

Concurs Camelia Handmade Boutique & Ana Naghi

Ne plac lucrurile frumoase, nu-i asa? Si ne plac cumparaturile... Combinand cele doua lucruri care ne fac placere, ce rezulta? Simplu: cumparam lucruri frumoase!

Va recomand un magazin online unde veti gasi lucruri foarte frumoase: Camelia Handmade. Lucruri create cu multa pasiune si migala pentru a ne bucura sufletele.


Despre sponsor

Artista isi caracterizeaza creatiile in 3 cuvinte: romantice, indraznete, in armonie cu natura.

Principala mea sursă de inspiratie este natura – intră aici toate frunzele, florile şi pietrele pe care le văd, precum şi tot ce este frumos. O alta importanta sursa de inspiratie sunt provocarile/concursurile gasite pe site-uri de profil handmade, inclusiv aici pe breslo. Aceste provocari ma ajuta sa imi depasesc limitele si sa aduc mereu ceva nou.
Am invatat multe, nu stiu care o fi cel mai important: am invatat ca se poate face orice, daca exista pasiune, vointa si daruire, am invatat sa ma cunosc mai bine si sa imi exprim mai bine trairile, mai ales prin intermediul creatiilor mele. Sper ca in viitorul apropiat sa invat si ce e acela autocontrol, deoarece cateodata sunt atat de absorbita de crearea unei bijuterii mai deosebite incat uit sa dorm sau sa mananc…
Imi place sa folosesc diverse materiale: de la margele de nisip, la pietre semipretioase, cristale, perle, lemn, sticla, sarma argintata, dar preferatul meu inca e lutul polimeric (fimo), datorita posibilităților practic nelimitate oferite de acest tip de material.Cel mai mult imi place sa modelez flori (mai ales panselute) si frunze din fimo, si incerc ca de fiecare data sa ma apropii cate putin de aspectul lor natural, dar sa le redau totusi in interpretarea mea. Uneori inainte de a ma apuca de lucru, schitez pe o foaie ideea, dar de cele mai multe ori, pana la rezultatul final, ideea se transforma, si devine total altceva decat a fost initial, iar de cele mai multe ori, doar incep sa framant lutul, sau sa insir margele, si inspiratia vine pe moment.

Concurs

Castiga in prag de Mos Nicolae unul dintre cele 2 premii:

Premiul I - Cutie de bijuterii - Conspiratia Trandafirului(daca ma intrebati eu zic ca e opera de arta)


Premiul II- O perche de cercei la alegere dintre modelele disponibile pe Camelia Handmade

Conditii obligatorii:

1.Like paginilor de facebook Camelia Handmade Boutique si  Ana Naghi
2.Share public concursului pe pagina ta de facebook
3.Comentariu la aceasta postare cu numele tau si link catre share-ul concursului.(cine nu stie cum ia linkul, sa imi dea mesaj privat pe facebook, ajut cu mare drag)

Optional, daca urmaresti blogul prin GFC, vei primi inca o sansa, dar nu uita sa precizezi numele GFC in comentariu.

Perioada: 20 nov- 4 dec

Castigatorii vor fi alesi cu Random si anuntati pe data de 5 decembrie, deci vor primi un cadou frumos in ghetute :)) Au la dispozitie 48 de ore sa imi trimita datele de contact, iar castigatorul locului 2 sa precizeze si modelul cerceilor pe care si-i doreste.

Succes!

UPDATE: Castigatoarele sunt: locul I(cutia de bijuterii): Adina Radu
                                              locul II(o pereche de cercei la alegere): Dogaru Aura(astept si link cu perechea dorita)




Felicitari, fetelor! Astept datele voastre prin mesaj privat pe facebook!

11 comentarii:

  1. Mykaela Crysuu http://www.facebook.com/photo.php?fbid=454127147978076&set=a.365464123511046.84207.364913410232784&type=1&theater

    RăspundețiȘtergere
  2. FB: https://www.facebook.com/elena.druta
    Link share: https://www.facebook.com/elena.druta/posts/440350709346995

    RăspundețiȘtergere
  3. dogaru nicuta aura

    fb Nicuta aura

    share link https://www.facebook.com/dogaru.aura.9/posts/227430854057298



    GFC aura dogaru

    RăspundețiȘtergere
  4. andreeabacau12/02/2012

    gfc:andreeabacau

    fb:Yady Deea

    share:http://www.facebook.com/YadyDeea/posts/426327770770452

    RăspundețiȘtergere
  5. Doldoran12/03/2012

    http://www.facebook.com/doldoran?ref=tn_tnmn
    Fb.Doldoran Cory

    RăspundețiȘtergere
  6. cristina12/04/2012

    https://www.facebook.com/cris.ela.33/posts/131083817046067

    Cris Ela

    RăspundețiȘtergere
  7. fb Cristina Cri
    share http://www.facebook.com/cristina.cri.378/posts/283286301774969
    gfc Cîmpeanu Cristina

    RăspundețiȘtergere
  8. Doldoran12/06/2012

    Unde sunt afisati castigatorii?

    RăspundețiȘtergere
  9. janeta_2007200112/06/2012

    Felicitari fetelor

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.