miercuri, 28 noiembrie 2012

Cum as promova eu SuperBlog

 Sunt o incepatoare in ale bloggaritului. Invat din mers si de la oameni care au ceva de spus. Am aflat de provocarea numita SuperBlog si desi habar nu aveam exact ce inseamna, am spus sa incerc, sa ma testez. Nu stiu de ce, dar consider ca aceasta competitie ar putea fi mult mai bine promovata. Nu o spun ca si cum cei care o fac acum nu fac treaba buna, ci ca o constatare ca o competitie atat de "desteapta" nu este cunoscuta nici pe jumatate din cat este promovat cine stie ce concursulet obscur. Intrand in hora SuperBlog am aflat ce inseamna cu adevarat, cat profesionalism si seriozitate implica. Nu e pacat sa nu stie si mai multa lume?



 Am impresia ca se promoveaza doar in randul bloggerilor, potentiali participanti la competitie, dar nu cred ca ar strica sa afle si cititorii de bloguri despre ea. De ce? Simplu: pana la urma probele sunt advertoriale si au ca scop promovarea unui sponsor, nu? Daca as lucra pentru Radio LYNX as avea miniconcursuri pentru ascultatori, gen voteaza cea mai interesanta proba/ cel mai interesant articol din proba X, astfel incat sa incit ascultatorul, cu alte cuvinte cititorul de blog sa citeasca articolele...

 Nu spun sa punem afise pe toate gardurile, dar mai multe bannere, comunicate care sa anunte din timp inscrierile in competitie, etc nu ar aduce decat beneficii competitiei.


 Daca as fi la Trilulilu as posta multe materiale(bannere, filmulete video) cu link catre SuperBlog, doar vorbim de cea mai mare comunitate online din Romania unde vizitatorii pot urmari si contribui cu clipuri video, muzica si imagini. Stim foarte bine ce impact pot avea imaginea sau filmul potrivite.


 Connect - cea mai mare revista de telecomunicatii din Europa- ar putea publica cele mai reusite articole participante, ma refer la cele din domeniul IT si electronice.


 PHOTO magazine ar putea crea pe pagina o galerie foto in care sa fie postate cele mai reusite fotografii postate de catre participanti in articolele lor(care sa le apartina, bineinteles) . Ar fi o sansa atat pentru bloggeri, cat si o modalitate de promovare SuperBlog, cu conditia ca in descrierea pozei sa fie link catre proba SuperBlog in care a fost inscrisa fotografia respectiva(articolul). Si de ce nu, o galerie cu imagini din istoria SuperBlog: castigatori, imagini de la galele de premiere din anii trecuti.


 PRwave ar putea promova eficient competitia in mass-media, doar se ocupa de PR. Nu ar strica putina promovare in televiziune, din cate vad eu, ramane modalitatea numarul 1 de promovare. Exista anumite emisiuni si chiar anumite programe foarte urmarite, asa ca un public numeros si comunicarea "din gura in gura" ar duce(parerea mea) la o promovare eficienta a SuperBlog.


 121.ro , in calitate de comunitate a femeilor senzationale, ar putea  incuraja prin articole si discutii in forum inscrierea cat mai multor bloggerite in concurs. Plus ca cele mai bune articole participante care s-ar inscrie intr-una din categoriile de pe site(stil de viata, moda&frumusete, etc) ar putea fi publicate in sectiunile respective. Cei 125.000 de membri ar fi informate si ar putea raspandi vestea.


 Oricare dintre blogurile castigatoare ai SuperBlog in anii precedenti , respectiv: Robintel.ro, Obisnuit.eu, ArenaIT.net ar putea posta, asemenea participantilor(chiar daca ei nu se mai numara printre acestia), banner SuperBlog(vad ca unii au facut-o, bravo lor!) sau ar putea anunta printr-un articol inscrierile in competitie. Si daca ar fi draguti, ne-ar da si noua, incepatorilor, ponturi pentru superBlog si/sau pentru bloggarit, in general.


 Jurnallifestyle.ro ar  putea publica articole despre blogging ca stil de viata, ar putea pomova anumiti bloggeri participanti la SuperBlog.


 Sper sa imi fie cu iertare ideile si sugestiile, dragi parteneri media ai SuperBlog! Eu oricum va multumesc pentru ceea ce faceti, fara domniile voastre SuperBlog si, implicit, noi-bloggerii- am fi mai putin cunoscuti!


                  Acest aricol a fost scris pentru SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.