duminică, 9 decembrie 2012

Cadouri de Craciun: FunGift

Desi vremea de afara indica mai degraba o toamna tarzie, ma uit putin speriata in calendar si vad cum se apropie Craciunul si eu nu am inca toate cadourile pregatite. Noroc ca am optiunea cumparaturilor online, altfel nu mi-ar ajunge timpul. Cum anul acesta bugetul este mai saracut, am decis sa iau cadouri simbolice tuturor celor dragi si am stabilit o suma in care fac tot posibilul sa ma incadrez. Si am mai hotarat sa cumpar dintr-un singur loc, pentru a plati un singur transport, dar si pentru a avea toate cadourile pregatite din timp.


  Si, asa cum va spuneam si cu alta ocazie, am ales FunGift.ro, pentru simplul motiv ca am o oferta variata de unde pot alege, iar preturile sunt mai mult decat accesibile! Adica cel mai destept magazin online de cadouri: pentru fiecare roman, nu doar pentru o anumita categorie sociala. Un mare plus, zic eu.


  Asa ca m-am organizat frumusel pe categorii, sa imi fie cautarile mai usoare :) Pentru inceput, am hotarat sa cumpar pentru parinti, asa ca asta am cautat intai de toate. Si iata doua idei de cadouri de Craciun care cred eu ca se potrivesc parintilor, socrilor, persoanelor mai in varsta, in general:


~O superba cutie cadou decorata cu motive de Craciun ce ascunde doua cescute si doua farfurioare cu acelasi aspect festiv din care cei dragi sa isi bea ceaiul la gura sobei, asteptand copiii si nepotii:
                      


                    
si am mai ales un set de 12 ornamente pictate pentru bradul de Craciun, din lemn.Mi se par foarte elegante si trainice, le vor avea si nepotii :)

 
  Pentru fratii si cumnatii mei am hotarat sa cumpar ceva in pas cu tehnologia, dar si amuzante, ca doar stim ce pasiune au baietii pentru asa ceva. Si m-am decis asupra catorva cadouri pentru barbati:

~O "mini geanta frigorifica" pentru sticle, in forma de tricou, cu gel incorporat, care va pastra bautura rece:

 ~Breloc simpatic si foarte util, cu 3 leduri si trepied:

  Sa nu imi uit nici surioara, o domnisoara cocheta si in pas cu moda. :) Pentru ea cred ca cel mai potrivit cadou ar fi un set de manichiura ca acesta:


  Pentru mai multe idei de cadouri pentru femei, puteti intra pe pagina FunGift, aveti de unde alege, zau asa!

  Eu ma opresc aici cu prezentarea, am familie numeroasa si postarea nu s-ar mai termina :) Cat finalizez eu lista de cumparaturi, intrati si voi si alegeti cadouri de Craciun pentru cei dragi. Le veti oferi bucurie fara sa cheltuiti o avere! Si nu uitati sa puneti alaturi si un strop de dragoste, da?

4 comentarii:

  1. RaduAdina12/10/2012

    Eu am setul de manichiura si este foarte practic, chiar daca rodusele nu sunt de o calitate excelenta.Eu le folosesc mai mult cand plec in vacanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana Naghi12/13/2012

    tot la asta ma gandeam si eu, e practic si il poate lua cu ea, mai ales ca ii place sa aiba mereu o manichiura impecabila :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau setul de cesti...este superb

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Naghi12/15/2012

    il gasesti pe FunGift, spor la cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.