luni, 10 decembrie 2012

Sapun Baby shea by Kabea

  O alta minunatie pe care am avut ocazia sa o testam(vorbesc la plural pentru ca am folosit-o atat Ema, cat si eu) este sapunul cu unt de shea pentru copii( si pentru mamici curioase, de ce nu?)- Baby shea.




  Ne-am indragostit de el de la prima vedere! Mititel si dragut. Nu am avut rabdare- bineinteles- si am inceput sa il folosim din prima zi in care l-am avut.

  Mai intai va spun ce ingrediente au fost folosite pentru crearea minunatiei:


~ unt shea nerafinat, ulei de cocos, ulei de orez, unt de cacao, lapte de migdale, NaOH.

  M-am interesat putin sa vad cum actioneaza mai exact ingredientele active si iata ce am aflat:


unt shea (o grasime de natura vegetala obtinuta din nucile arborelui african Karite- numit si shea) hidrateaza intens pielea, previne iritatia de scutec !, plus alte beneficii pentru mamici, dar acum vorbim de copilasi

~ uleiul de cocos hidrateaza pielea, lasand-o matasoasa si hranita

~ uleiul  de orez- declarat cel mai sanatos ulei din lume- este bogat in vitamina E, are calitati antioxidante si lupta impotriva procesului de imbatranire al pielii

untul de cacao este foarte bogat in agenti antioxidanti, stimuleaza producerea de colagen, lupta impotriva imbatranirii pielii si pastreaza elasticitatea si fermitatea tesutului cutanat.

~ laptele de migdale este un preparat foarte indicat pentru catifelarea si hidratarea pielii.

  In concluzie, toate ingredientele sapunului Baby shea duc intr-o singura directie: hidratare intensa. La aceasta se adauga ingrijire delicata si prevenirea iritatiilor. Cam tot ce isi doreste o mamica pentru pielea puiutului ei, nu?



  Parerea mea(si a Emei :)) :

-face o spuma delicata, lucru care mie imi place, ma plictisesc limpezind pielea copilului la utilizarea altor produse
-are un miros foarte discret, asta inseamna, cum va spuneam si aici , ca nu are "imbunatatiri: chimice pentru miros
-pielea scartaie imediat dupa baie, dupa care e matasoasa si curata
-pe cat e de mititel si dragut, pe atat de greu se consuma, deci daca va faceti vreo grija privind gramajul, uitati-o repede :)
-pe masura ce il folosesti se dezvaluie, parca e mai dulce si mirosul putin
-are o culoare si un aspect care nu dezmint ideea de sanatos, natural
- evitati zona ochisorilor daca folositi pentru fatuca celui mic, am testat eu(imi curata foarte bine tenul) si cam ustura

Daca vreti sa il comandati, trimiteti un e-mail la: s.beatrice74@yahoo.com

4 comentarii:

  1. Beatrice(kabea)12/10/2012

    Ana,mirosul pe care il simti este cel de unt shea nerafinat,fiindca am pus foarte muuult si-a pastrat mirosul,iar tot acesta este si motivul pentru care nu face spuma foarte multa,ca alte sapunuri.Ma bucur ca va place .:)
    Cat despre ochi este bine in general sa-i ferim ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. RaduAdina12/10/2012

    are o forma frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana Naghi12/13/2012

    da, e foarte frumusel :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur e foarte bune pentru pielea sensibila

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.