marți, 29 ianuarie 2013

2 reţete de brânzică de casă

După iaurt de casă, vă împărtăşesc acum două reţete de brânzică de casă pe care i le pregătesc Emei de când am început diversificarea. Nu este aşa greu pe cât pare la prima vedere să pregătim copilaşilor noştri mâncare în casă. Ştiu că este mai comod să cumpăram totul de-a gata, dar ce facem noi este incomparabil mai bun!
 



Eu am făcut brânzica după 2 reţete: cu calciu lactic sau cu lămâie(eu zic că e mai la îndemână a doua)

Pregăteşti aşa:

~ la cea cu calciu lactic: fierbi laptele şi cât e fierbinte pui 7-8 tablete de calciu la 1 l lapte, laşi să se răcească şi strecori prin tifon

~ la cea cu lamâie: la fel, fierbi laptele şi adaugi 6-8 linguriţe zeamă de lămâie la 500 ml lapte. Răceşti şi strecori

După cum vedeţi, nu este foarte complicat, aşa că spor la bucătărit! 

14 comentarii:

  1. Ana Naghi1/29/2013

    cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina Ioana1/29/2013

    branza rosie nu faci? :) e tare buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana Naghi1/29/2013

    marturisesc ca este prima data cand aud de branza rosie. Mai multe detalii, te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  4. RaduAdina1/29/2013

    Nu stiam de reteele acestea.Mamaia se ocupa la noi de facut branzica: si felie si faramata.La cea felie pune cheag

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima reteta cea cu calciu lactic o fac si eu pt pitic, dar eu pun pastilele pisate ( una la 100ml lapte ) in timp ce fierbe si mai las sa dea un clocot. Am incercat si eu sa le pun cat e fierbinte dar nu s-a facut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana Naghi1/29/2013

    sunt cu siguranta mai multe retete, eu pe acestea le-am probat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana Naghi1/29/2013

    nu stiu ce sa spun, mie mi-a iesit

    RăspundețiȘtergere
  8. bianka1/29/2013

    DA SI EU FAC CU CALCIU LACTIC DAR NU STIAM DE CEA CU ZEAMA DE LAMAIE , SUPER MULTUMESC ANA.

    RăspundețiȘtergere
  9. Paun Loredana3/10/2013

    Si eu obisnuiesc sa fac branza in casa , dar cu lamaie nu a facut niciodata .O sa incerc si reteta asta cat de curand !

    RăspundețiȘtergere
  10. Evelina a avut alergie la lapte pana la 3 ani. Acum Robert are 7 lunite si nu stiu daca sa i dau sau nu ...doamna doctor zice sa i dau... dar eu mai astept

    RăspundețiȘtergere
  11. Gata ...am facut branzica . Am testat :D Robert nu e alergic Yuhuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana Naghi4/08/2013

    Super! Ma bucur ca e totul ok! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Reteta cu lamaie am incercat o . Mi se pare mai simpla .

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.