sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Amintiri si dorinte

 Am zis : daca nici acum nu ma mobilizez, atunci cand?! Mi s-a parut foarte interesanta ideea propusa de Alina si, desi sunt un antitalent innascut, am hotarat sa particip. Idei multe, nimic nu imi placea, asa ca am facut ceva pana nu se termina concursul, ca asa fac eu mereu: pana ma hotarasc, trece timpul.

 Tema este Amintiri si dorinte, adica sa realizezi o lucrare "in care sa se regaseasca o amintire frumoasa din anul ce tocmai a trecut si o dorinta arzatoare" ce doresc sa mi se indeplineasca anul acesta.



Iata ce a iesit:


 L-am numit "Calendarul familiei 2013" . Ideea este simpla: pentru fiecare luna din an am adaugat o inimioara in plus, adica sa ne iubim tot mai mult, mai mult decat in 2012 si mai putin decat o vom face in 2014...

 Apoi am scris cateva dorinte ale noastre pentru anul acesta:






Am avut nevoie de:

- o bucata de carton
- foarfeca
- un perforator
- un snur
- pix si carioci(aveam si culori, dar Ema nu a mai avut rabdare sa coloram si l-am lasat asa :))


 La cat de simpla este creatia noastra, nu cred ca mai este nevoie sa spunem cum am procedat la realizare, nu-i asa? :)

 Cert este ca am de gand sa mai lucrez cu Ema, ne place, ni s-a deschis apetitul. Pupici

13 comentarii:

  1. Acsinte Lorena Isabela1/19/2013

    Foarte tare :D haios :D

    RăspundețiȘtergere
  2. AlinaS.1/19/2013

    Ce planuri frumoase aveti! Interesanta ideea si de aplicat! Multumesc de participare si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana Naghi1/19/2013

    Mi-e jena ca particip alaturi de oameni care chiar au talent, dar am zis ca asa vine curajul :)) Multumesc si eu pentru sansa de a participa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Naghi1/19/2013

    haioasa ideea sau executia? :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Acsinte Lorena Isabela1/19/2013

    Ideea in sine :D ca planurile sunt foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana Naghi1/19/2013

    nu de alta, dar executia mai are pana sa fie asa cum vreau :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos!Nu avem de ce rade e important ca ai idei ...bafta :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesanta ideea... Asa cum au zis si fetele important este ca ai idei... Bafta :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Acsinte Lorena Isabela1/19/2013

    Stai linistita, o sa iau exemplu de la tine :* eu nu m-am gandit la asta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca o sa realizqti calendarul in fiecare an...cate inimioare o sa mai strangeti si cate amintiri....frumos !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana Naghi1/20/2013

    Multumesc pentru incurajari :)

    RăspundețiȘtergere
  12. andreea elena1/20/2013

    Ce dragut! Imi place tare mult. Ideea cu inimioarele e geniala :)

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.