luni, 7 ianuarie 2013

Comanda Nemira

Am inceput anul bine, primind cateva prietene mult iubite: cartile. Am beneficiat de un cupon de cumparaturi ca si finalist SuperBlog 2012. Abia asteptam sa il valorific :)

Iata ce mi-am luat si in compania cui imi voi petrece timpul in viitor:




Asa cum va spuneam, mi-am propus sa citesc autori romani, de data aceasta m-am oprit la Rodica Ojog-Brasoveanu, spre rusinea mea nu i-am citit nicio opera pana acum. Dar am luat acum 3 volume, sa imi iau revansa:))) 

~Vulturul dincolo de cornul Lunii
~ Agentul secret al lui Altin-Bey
~ Ochii jupanitei

si am mai luat si doua volume recente, mai de divertisment, ca sa spun asa, de care tot auzisem si eram curioasa sa le citesc:

~ Escrocul sentimental, de Jaime Bayly
~ Enciclopedia lucrurilor care ma sacaie zilnic(mic tratat pentru intelectuali agasati), de Hannes Stein

Voi pe care ati citit-o? Nu prea stiu cu care sa incep... Sa nu imi spuneti subiectul, da?

15 comentarii:

  1. O sa ai cu ce-ti ocupa timpul!Sincer,n-am citit nimic...am o perioada de cand nu mai citesc.
    Citire placuta! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana Naghi1/07/2013

    Multumesc, Lucica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Enchanted Ana1/07/2013

    Niste titluri interesante si noi pentru mine!Lectura placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Naghi1/07/2013

    Multumesc, Ana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Florina Pandrea1/07/2013

    hihi am adaugat la lista mea cartea de Nannes Stein,pare interesanta!:* spor la lectura. Eu momentan citesc Doamna Bovary si Siddharta :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Alinaluibrumarel1/07/2013

    eu am citit aproape toate cartile Rodicai Ojog Brasoveanu :). mai am doar cateva...



    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Spre rusinea mea nu am mai citit de mult o carte, dar imi doresc sa citesc cartile lui Paulo Coelho.... Lectura placuta :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana Naghi1/07/2013

    Am citit cate ceva de Coelho, imi place. Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana Naghi1/07/2013

    Mersi, Alina! Cum spuneam, spre rusinea mea...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana Naghi1/07/2013

    Florina, eu deja m-am apucat de cartea lui Hannes Stein, e geniala si spumoasa! Merita cu siguranta! Doamna Bovary mi-a placut, am citit-a acum ani buni, Siddharta nu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Spunsieu1/08/2013

    Incepe cu oricare de Rodica Ojog, are un stil care te va incanta, politist combinat cu istoric, e deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am zis ca trebuie neaparat sa ma (re)apuc de citit, macar asa, seara inainte de a-mi inchide ochii. Fara lectura nu ajungem prea departe. Desi, exceptii de oameni inculti avem cu duiumul.


    Ana, felicitari pentru premiul de la Super Blog 2012. Eu am o prietena, Alexandra Verzes (Lexa Verzes) care a participat si ea la acest concurs, insa in editiile trecute (o castigatoare si ea, a pus mana pe niste produse de la ASUS ;-) ) Poate o "cunosti'', la nivel virtual ma refer. :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ana Naghi1/08/2013

    Si eu auzisem numai recenzii bune, de aia am si comandat 3 carti :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ana Naghi1/08/2013

    Corect! Desi eu citesc din pasiune, una mostenita de la tatal meu pe care nu prea il poti prinde :descoperit" cand vine vorba de carti :)


    Pe Lexa nu o cunosc, dar cine stie?! Nu e timpul pierdut, iar eu sunt deschisa :)

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am cititt niciuna,cred ca sunt interesante

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.