luni, 28 ianuarie 2013

Creaţii cu dichis

                                                  Pictura este poezie tăcută.
                                                                  Plutarh


 Nu de puţine ori ni se întâmplă să simţim nevoia de o schimbare în ceea ce ne înconjoară. Şi atunci ne gândim cum să dichisim mai bine spaţiul locuinţei sau- de ce nu?- al biroului nostru. Uneori nu este nevoie de mare lucru: poate fi suficientă şi o pată de culoare... Părerea mea este că un tablou potrivit poate schimba radical aspectul unei încăperi. Foarte important este să nu îl alegem întâmplător, trebuie ştiut de la bun început ce mesaj va transmite şi ce stare vrem să ne creeze.



 
 Căutând creaţii în adevăratul sens al cuvântului, am descoperit un site cu produse care spun o poveste... Dichis deco. În oferta dichisită sunt atât obiecte handmade, cât şi non-handmade. Cum era şi normal, m-a interesat în special partea creaţiilor realizate manual, din diverse materiale: lemn, sticlă, metal... Dintre toate, aproape de inima mea sunt tablourile şi ramele foto, am o pasiune pentru ele. Deşi toate creaţiile sunt minunate! Tablourile Dichis Deco sunt decorate cu tehnica decupaj Şi alte tehnici de învechire, la unele folosindu-se chiar tehnici combinate. Ramele tablourilor sunt pictate manual.


 O imagine spune mai mult decât ar spune-o cuvintele, aşa că vă las să vedeţi de ce am fost cucerită: 




   Dacă şi voi simţiţi nevoia unei schimbări sau dacă sunteţi în căutarea unui dar special, aş spune să aruncaţi o privire pe dichisdeco.ro! Sunt convinsă ca veţi la fel de încântaţi pe cât am fost şi eu "răsfoind" paginile.

 Mi-ar plăcea să îmi spuneţi care este produsul vostru preferat de pe site.


Un comentariu:

  1. Mioara Hus2/03/2013

    Si mie imi plac tablourile si ramele foto, nu mai am loc pe pereti sa le tot atarn! Intr-adevar sunt niste creatii deosebite, cu "dichis" ce incanta orice privire!

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.