marți, 5 martie 2013

Interviu cu Dan Helciug

 Am primit rapid un răspuns favorabil la invitaţia de a-i lua un interviu, iar asta nu a putut decât să mă bucure şi să îmi întărească ceea ce ştiam deja: Dan Helciug este, în primul rând, un om minunat! Adaugă la asta talent cu carul şi o energie debordantă şi ai portretul artistului genial! Actor, muzician, compozitor şi textier, acesta este artistul Dan Helciug!




1.Ce se mai întâmplă la Spitalul de Urgenţă? Şi nu mă refer la Floreasca...

D.H : Revin în forţă anul acesta cu S.D.U, după o pauză(componistică) de 5 ani. Inspiraţia mi-a dat-o fiul meu Luca ( 6 ani). De altfel, titlul noului single este un cuvânt inventat de el. După ce piesa o să ajungă hit, trebuie să îi plătesc un procent usturător. În continuare merg pe acelaşi stil unic şi original în România ( ethno-satyric-rock) şi am de gând să îmi măresc sacul cu cântece compuse de mine( 90 piese muzică/text). Formula trupei e uşor schimbată, însă am  instrumentişti excepţionali. Spitalul de Urgenţă este prezent non-stop pe piaţa concertistică românească.

2. Ne e dor să vă ascultăm cântand! Pe când un nou album sau unde vă vedem?


Piesa nouă o să apară peste tot la sfârşitul lui martie.
Concertele noastre sunt în cluburi şi petreceri private în această perioadă. Detalii şi muzica pe www.danhelciug.ro

3. Cred că puţină lume ştie că Dan Helciug a participat la nenumărate evenimente caritabile: pentru copiii bolnavi de inimă sau cu sindromul Down ori tineri diagnosticaţi cu SIDA. În momentul de faţă lucraţi la vreun astfel de proiect?

Deocamdată muncesc mult în studio, plus că la vară o să avem o fetiţă, aşa că las pe toamnă-iarnă activităţile caritabile.

4. E greu să răzbaţi în industria muzicală? Mai contează aşa mult talentul în vremurile în care trăim?

Nu mai contează de mult talentul. Managerul trebuie să fie talentat. Ai nevoie de nervi tari în această meserie şi de răbdare. Câteodată stau cu diplomele mele de şcoală în faţă şi mă întreb la ce naiba îmi folosesc ele acum ( nu sunt cerute nicăieri, se cere o pregătire minimă)

5. Cât de importantă este familia pentru dvs? Vă mai doriţi copii?

Familia înseamnă totul. Restul e " vânare de vânt" :) Pregătim o fetiţă care se va naşte în luna iunie.

6. Citiţi bloguri? Ce părere aveţi despre această "meserie" ?

Câteodată. Blogul este un exerciţiu intelectual şi emoţional foarte bun pentru dezvoltarea noastră spirituală. Am şi eu blog, însă scriu extrem de rar. De fapt, primul meu talent manifestat a fost şi este "scrisul".

7. Un mesaj cititorilor blogului

Scrieţi, căci vorba zboară ( vorba latinului), iar gândul nemanifestat clar, se pierde şi el.

7 comentarii:

  1. Alinaluibrumarel3/05/2013

    Ma bucur foarte mult sa citesc un interviu cu Dan Helciug. Il admir mult, inca de la inceput, mi se pare foarte talentat si pasionat de ceea ce face. Am descoperit in randurile astea un om mai sensibil ca la prima vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Paun Loredana3/05/2013

    Canta si bine...si este si citit si generos ...jos palaria !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana Naghi3/05/2013

    Aceeasi impresie am avut si eu! Deci asa e, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Naghi3/05/2013

    Subscriu! Pe scurt: OM!

    RăspundețiȘtergere
  5. Spunsieu3/06/2013

    Chiar imi place Helciug si chiar nu mai stiam nimic de el...excelenta ideea cu interviul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana Naghi3/06/2013

    pai si eu eram curioasa ce se mai aude de Spital :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place Dan Helciug. Este un om plin de voie-buna si cu simtul umorului foarte bine dezvoltat.

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.