sâmbătă, 27 aprilie 2013

Bijuterii de argint de la Regal Gold

Va povesteam intr-un articol precedent despre Regal Gold - o pagina pe care am gasit atatea produse minunate, la preturi accesibile, incat cu greu ma dezlipesc de laptop, pierd notiunea timpului uitandu-ma la produse. Foarte important pentru mine, personal, este raportul dintre calitatea ireprosabila a produselor si preturi pe care mi le pot permite.


In ultima vreme ma tot bate gandul sa imi cumpar un inel mai deosebit, ceva care sa se potriveasca si cu verigheta. Nu sunt adepta purtarii de inele pe fiecare deget, insa mi se pare ca verigheta s-a cam plictisit sa stea singura de 7 ani :)Am incercat sa gasesc un model din argint(v-am mai spus ca sunt mare fan bijuterii din argint), dar cu elemente aurii, astfel incat contrastul intre cele doua metale sa nu fie asa evident si sa dea precum nuca in perete. Si nu a fost greu, pentru ca atunci cand oferta este diversificata, este imposibil sa nu gasesti ceva pe placul tau, oricat de pretentios ai fi!

Am gasit mai multe modele, insa mie imi place simplitatea, ca in orice aspect, de altfel. Oscilez intre doua modele :




 Primul inel(stanga imaginii) este o veriga de argint 925 cu blue ocean cuart  cu latimea de 3 mm. Mi se par interesante pietrele, culoarea e superba, dar deloc stridenta, toate detaliile sunt delicate. Dimensiunile l-ar ajuta sa completeze verigheta, nu sa o eclipseze,  aceasta din urma este si va ramane cea mai pretioasa bijuterie a mea! Modelul este produs in Israel si face parte din categoria bijuterii argint - serii limitate.

Cel de-al doilea inel este asemanator unei verighete si cred ca nu ar fi deloc rau daca am sarbatori 7 ani de casnicie cu o bijuterie noua... Are un aspect fatetat foarte interesant. 

Ca tot aminteam de aniversarea celor 7 ani de casnicie care se apropie cu pasi repezi, mai intai de asta, de Florii imi sarbatoresc sotul, iar peste o luna implineste si o frumoasa varsta. Asa ca nu pot fi egoista, musai sa caut ceva si pentru el, nu? Si ce cadou l-ar face mai fericit pe dragul meu sot decat un ceas nou? E un pasionat, asa ca am aruncat o privire si pe oferta de ceasuri barbati, stiu deja ce i-ar placea. Sa va arat si voua? Bineinteles: 


Nu de alta, dar nici la Facultatea de Geografie absolvita nu am auzit mai des rostit cuvantul "orient" pe cat il aud la sotul meu... Are si omul o placere, pot sa i-o refuz?

Sunt tare curioasa: voua ce bijuterii de argint va plac de pe site? Ce ceas ati alege pentru domnii din viata voastra?


7 comentarii:

  1. Spunsieu4/28/2013

    Doamne, ce-mi faci? Imi arati alt site cu bijuuri?!!! Imi plac o gramada, am vazut niste inele late, o frumusete! Si un colier cu ametist grozav! Cat despre verigheta ta, cred ca s-ar potrivi cu inelusul din dreapta, acela cu fatete. Iar al meu sot are gusturi sport la ceasuri, asa ca Fossil i s-ar potrivi. Zi minunata in continuare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana Naghi4/28/2013

    Tind sa cred ca am devenit obsedata de bijuterii, pantofi si genti... Probabil e criza de 30 de ani, nu mai sunt suficiente borseta aruncata neglijent pe-un umar si conversii :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm......draga mea Ana!
    M-ai facut sa oftez de cateva ori din tot sufletul...:) , nu cu ceea ce ai scris ci cu ceea ce am gasit pe site ! :) :) !
    Sunt toate asa de frumoase , in special cele din bijuterii argint - serii limitate ( si eu sunt mai mult cu argintul decat cu aurul ;) ) .
    Multumesc pentru aceasta calatorie, intr-un vis atat de frumoooooosssss! :) :) :) <3

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos din partea ta ca te gandesti si la nevoile sotului si sa il surprinzi si intr-un mod cat mai placut.Situl este o incantare pt. ochi dar eu prefer aurul.Modelele de bijuteri sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sotul meu e super pasionat de ceasuri, insa are asa de multe incat azi am fost egoista si m-am uitat doar la ceasuri de dama. Eu il vreau pe acesta: http://www.regalgold.ro/cumpara/ceas-dama-fossil-es2946-5460578

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.