sâmbătă, 27 aprilie 2013

Oferte speciale Triodeluxe

Ati vazut ofertele valabile pe Triodeluxe? Ai reducere la produsele din gamele Anian, Doracil si Foresan(oferta valabila in perioada 27 aprilie - 6 mai)



Astazi ai o super-promotie: 

La comenzi peste 100 lei (fara taxe transport) puteti adauga in cos, la alegere, UNUL din produsele:



 Atentie! In perioada 27 Aprilie - 6 Mai nu se fac livrari. Comenzile sosite in aceasta perioada se livreaza incepand cu data de 7 Mai. 

Pana pe 30 aprilie poti beneficia de :

Reduceri Aprilie:
 
Orice client poate beneficia de 8% reducere folosind codul promotional:
 
8100


Ce produse va tenteaza de la Triodeluxe?

3 comentarii:

  1. Interesante ofertele! :) Multumesc,draga mea Ana pentru cele scrise! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu incerc acum keratina lichida de la Anian si bifazicul hidroreparator, insa nu am observat inca rezultatele. Abia astept insa sa apara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana Naghi5/01/2013

    eu nu le-am incercat inca, nu stiu cum functioneaza, sa imi spui tu :)

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza cu bun simt!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.